Szanowny Kliencie
przed zalogowaniem:

Upewnij się, że nawiązałeś komunikację z Bankiem
w szyfrowanym połączeniu. Poprawny adres strony to: https://sbe.pbsbank.pl
Sprawdź aktualność certyfikatu wydanego dla sbe.pbsbank.pl przez Certum Extended Validation CA, Unizeto Technologies S.A.

Prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa opisanych
w tym dokumencie.


Jeżeli stwierdzisz jakąkolwiek niezgodność prosimy
o niezwłoczne zaniechanie wszelkich czynności oraz natychmiastowy kontakt
z Bankiem:
801 372 772, +48 13 46 55 750


Pamiętaj, aby zakończyć pracę
w systemie poprzez użycie opcji ‘Wyloguj’ gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji.

Termin ważności tokenów sprzętowych

Szanowni Państwo, informujemy, że zbliża się koniec terminu ważności niektórych tokenów wydanych do bankowości elektronicznej. Należy sprawdzić datę ważności tokena, która znajduje się na jego odwrocie. W celu wymiany tokena na nowy lub instalacji tokena programowego, który można zainstalować jako aplikacja w telefonie komórkowym, należy zgłosić się do oddziału Banku.
Czytaj więcej

Przerwa techniczna w PBSbank24 oraz PBSbank24 mobile

Szanowni Państwo, Informujemy, że w związku z pracami technicznymi, które odbędą się w dniu 24.02.2018 r. (sobota) od godz. 9:00 do godz. 24:00 przelewy w usłudze "PBSbank24" oraz "PBSbank24 mobile" będą posiadać status oczekujący, nie będzie możliwości doładowania telefonów komórkowych oraz realizacji szybkich płatności oferowanych przez Bank. Dodatkowo informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w dniu 24.02.2018 r. będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.